OJ SOKOLE TI POLETI ... HRVATSKI VITEZOVI: LUDVIG PAVLOVIĆ, BOŽAN ŠIMOVIĆ, ANTE PRIMORAC

 

...Gdje god bio jurišao, uvijek glasno zapjevao postrojba je meni sve, gdje god treba ja ću ić' da pronesem ime njeno Ludvig Pavlović...''

"Oj sokole ti poleti.....širi krila leti gore,od Čapljine do Kupresa pa nadahni Bozanove"

“Oj Sokole ti poleti, pruži ruke duž sa neba, 

posveti ime Primorca Ante i pokojnog Božana,
i svi oni sinova iz postrojbe naše,koji svoj mladi život Domovini darovaše…”

...

“… Oj Kupresu goro naša, sve što smo imali mi smo ti dali,za tebe su mnogi naši sinovi pali,uzela si zlatni cvijet,
majci sina, djevojci momka,uzela si žestokog borca, zapovjednika našeg Antu Primorca,”

--------------------------->>>>>>>

Noć se ruši sve umire iz očiju pobjeda sja Croatijo kad sunce izađe s tobom hoći biti i ja. Croatijo povedi me putem istine i snage protiv zla Croatijo povedi me za Tebe hoću boriti se ja. Nitko te ne može slomiti Croatijo nek' svatko zna nad mržnjom iz očiju pobjeda sja O Bože daj mi snage da izdržim za Croatiu život dat ću ja. Croatijo majko povedi me tamo gdje sunce sja o Bože daj mi snage da izdržim za Croatiu život dat ću ja. +++Ovu je pjesmu Božan Šimović napisao dana 23. siječnja 1991. godine na zidu Doma kulture U Čapljini+++

Primjedbe